Obserwatorzy

środa, 19 listopada 2014

AVON Care, Intensywnie nawilżający krem do rąk z mleczkiem pszczelim

Na pewno każda z Was już kiedyś spotkała się z produktami AVON. Ja osobiście mam kilka produktów- przyjaciół, bez których ani rusz! Jednym z moich ulubionych produktów tej firmy jest Intensywnie nawilżający krem do rąk.


Używam go już bardzo długo i muszę przyznać, że jestem zachwycona efektem.
Krem jest w estetycznym opakowaniu z zakrętką o pojemności 100 ml.
Jest bardzo wydajny i wystarcza na długo. Dodatkowo efekt nawilżenia trwa niemal cały dzień; krem nie zmywa się po umyciu rąk; nadal czuć efekt nawilżenia dłoni. 


Jest dosyć gęsty, ale bardzo łatwo się go wciera i sam krem szybko się wchłania. 
Generalnie moim zdaniem krem jest genialny, super nawilża i nie muszę go używać co godzinę, tylko raz na kilka godzin. Dzięki temu, że jest wydajny nie muszę się przejmować, że szybko mi go zabraknie. W dodatku ogromnym plusem jest delikatny miodowo-mleczny zapach kremu. Tego typu aromaty są moimi ulubionymi, dlatego jest to dodatkową zaletą tego produktu. Jedynym minusem jaki widzę w tym kremie jest to, że ma odkręcaną nakrętkę. Gdy jestem w drodze strasznie niewygodnie go używać.
Jednakże to tylko jeden minus, dlatego polecam ten produkt wszystkim, którzy nie mają czasu na nadmierną pielęgnację dłoni.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka