Obserwatorzy

niedziela, 18 stycznia 2015

AVON naturals, Nawilżający szampon z odżywką 2 w 1 Morela i Masło Shea

Witajcie,
bardzo długo nie pisałam o kosmetykach. Spowodowane jest to tylko faktem, że obecnie nie mam czasu. Uroki studiów :)
Dlatego dzisiaj chciałabym Was zaprosić na recenzję mojego ulubionego szamponu do włosów z AVON--> Nawilżający szampon z odżywką 2 w 1 Morela i Masło Shea.
Zapraszam.


Szampon znajduje się w estetycznym opakowaniu, o pojemności 250 ml. (Wydaje mi się, że można kupić większe). Pomimo niewielkiej pojemności szampon wystarcza na długi czas. Jest bardzo wydajny.
Otwieranie (pomimo, że nie jest nadzwyczajne) nie powinno sprawiać trudności, nawet wtedy, gdy ma się mokre dłonie.
Szampon bardzo fajnie się pieni. Doskonale oczyszcza skórę głowy i sprawia, że włosy stają się mocniejsze i bardziej miękkie. Po użyciu szamponu można odczuć, że włosy są puszyste i bardzo przyjemne w dotyku.
Dodatkowo szampon nie kołtuni włosów. Po jego użyciu łatwiej się je rozczesuje, co jest ogromną zaletą produktu.
Szampon ma wspaniały zapach. Intensywnie daje się odczuć morela, co świetnie wpływa na samopoczucie. Z tym produktem można sobie robić aromaterapię. Zapach jest trwały, często odczuwam go kilka godzin po umyciu włosów.
Osobiście polecam ten produkt, ponieważ nie jest drogi i bardzo dobrze myje. Ja mam go już trzeci labo nawet czwarty raz i jestem z niego bardzo zadowolona.
Trafiając na dobrą ofertę można go kupić za około 6 zł.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka