Obserwatorzy

sobota, 14 marca 2015

Ziaja, Oliwkowa woda tonizująca z wit. C

Firma Ziaja jest jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych. Na pewno wiele osób miało do czynienia z produktami tej marki. Dziś chciałabym zaprosić Was na krótką recenzję Oliwkowej wody tonizującej z wit. C firmy Ziaja.

Produkt znajduje się w estetycznej buteleczce o pojemności 200 ml. Dzięki temu, że buteleczka jest przeźroczysta w bardzo łatwy sposób możemy kontrolować zużycie toniku.
Produkt jest bardzo wydajny (używam go już od miesiąca i prawie wcale go nie ubyło), dzięki czemu wystarcza na bardzo długi czas.
Równie łatwo się go używa, dzięki rozpylaczowi, który umożliwia aplikację bezpośrednio na twarz lub na płatek kosmetyczny.
Świetnie oczyszcza twarz, jest delikatny i nie podrażnia skóry, co według mnie jest ogromną zaletą. Pozostawia na skórze delikatne uczucie świeżości. Doskonale nadaje się pod makijaż, z czego jestem bardzo zadowolona.
Jedynie zapach nie każdemu może przypaść do gustu, mnie osobiście się nie podoba, ale o gustach się nie dyskutuje :)
Generalnie tonik jest świetny. Dzięki temu, że jest wydajny i łatwy w użyciu, zyskał moją sympatię. Bardzo gorąco go polecam. Cena również nie jest wygórowana, bo w Rossmann'ie kupiłam go za około 6 złotych, a już wiem, że będę go używała jeszcze długi czas.
Dziękuję za uwagę, pozdrawiam :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka