Obserwatorzy

środa, 23 września 2015

AVON foot works, Krem do stóp z gliceryną i sylikonem

Witajcie!
Bardzo dawno nie pisałam żadnej recenzji, głównie z powodu braku czasu, dlatego dzisiaj zapraszam na recenzję kremu do stóp z gliceryną i sylikonem z firmy AVON. Wiele razy rozpływałam się na temat produktów tej marki, a bardzo mi się ten krem spodobał, dlatego postanowiłam krótko opisać co w nim takiego dobrego.


Produkt znajduje się w ładnej, estetycznym opakowaniu z kolorowymi stópkami na frontowej stronie. Opakowanie ma pojemność 75 ml i łatwo się go otwiera dzięki odkręcanej nakrętce.

Krem jest bardzo gęsty. Niewielka jego ilość wystarczy, żeby idealnie nawilżyć nawet bardzo suche i spękane pięty. Niestety z powodu jego gęstości, czasem trudno jest go rozprowadzić i wetrzeć w skórę.

Zapach kremu jest delikatny i bardzo przyjemny. Działanie kremu jest po prostu świetne. Bardzo dobrze nawilża spękaną skórę stóp, pozostawiając ją gładką i miękką. Najlepszym jest to, że nie pozostawia na skórze uczucia lepkości i tłustości. Dodatkowo pomaga zachować świeżość stóp i neutralizuje przykry zapach (przyznajcie sami jest to ogromny plus).

Krem wystarcza na długi czas, jest bardzo wydajny i działa świetnie. Odkąd go mam jest numerem jeden na mojej liście produktów do pielęgnacji stóp.

Obecnie w sklepie internetowym AVON można go kupić za 7 zł. Link do kremu macie tutaj:





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka