Obserwatorzy

środa, 15 lutego 2017

[Kosmetyk na środę #2] Antyperspiranty Garnier mineral

Mało który antyperspirant spełnia moje oczekiwania, a podczas zabieganych dni, ochrony przed niemiłymi zapachami potrzebuję jak wody w upalne lato. Długo szukałam idealnego produktu, który sprawi, że będę się czuła dobrze i świeżo. Przedstawiam moje ulubione antyperspiranty w kulce od Garniera.


Pierwszy z nich to Garnier mineral Protection, który chroni aż na 5 sposobów:
1. przeciw przykremu zapachowi
2. przeciw wilgoci
3. przeciw podrażnieniom
4. przeciw białym śladom
5. przeciw żółtym plamom
I czego chcieć więcej? Jego piękny kwiatowy zapach utrzymuje się, według producenta 48 godzin, ja niestety aż tak długo go nie potrzebowałam, ale mogę zapewnić, że utrzyma niemiłe zapachy w ryzach przez cały dzień. Nawet taki bardzo zabiegany.


Drugi z nich to Garnier mineral Invisible, dzięki któremu na biały i czarnych ubraniach nie ma żadnych plam czy śladów, a dodatkowo materiał ciuchów nie sztywnieje. Również pięknie pachnie i utrzymuje się na skórze bardzo długo.


Te dwa antyperspiranty są idealne pod każdym względem. Nie tylko ładnie pachną, ale też nie podrażniają skóry, a nawet koją. Bardzo gorąco zachęcam do wypróbowania. Mnie osobiście ten produkt jeszcze nie zawiódł i zawsze w mojej kosmetyczce jest dla niego miejsce.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka