Obserwatorzy

środa, 4 września 2019

Fruity Margarita

Pomarańcza i brzoskwinia, to połączenie, które niezaprzeczalnie mnie zaskoczyło, w ten pozytywny sposób!
Genialny żel pod prysznic, który przeniósł mnie na plażę, pełną intensywnych zapachów. Poznajcie Fruity Margaritę.

Żel znajduje się w buteleczce o pojemności 250 ml. Z przodu butelki jest bardzo ładny nadruk z oceanem albo jakimś morzem i plażą. Żel ma dosyć gęstą konsystencję, ale nie przeszkadzało mi to wcale.
Nie zauważyłam, żeby działał jakoś wybitnie ani jakoś specjalnie uszkadzał moją skórę. Jestem ogólnie z niego zadowolona, ale nie odznaczył się niczym wyjątkowym. Oprócz zapachu. Jest naprawdę genialny i przeniósł mnie właśnie na taką plażę z obrazka.
Na szczęście nie wysuszał mojej skóry i nie zostawiał nieprzyjemnego uczucia. Skóra była gładka i bardzo delikatna, ale raczej w większości produktów mogłam znaleźć te cechy.
Nie mogę jednoznacznie powiedzieć jak z wydajnością, ze względu na to, że nie ja jedna z niego korzystałam. Generalnie na 3 osoby wystarczyło go mniej więcej na tydzień.
Ogółem jestem na tak, mimo, że nic specjalnego w nim nie zobaczyłam, to na pewno od czasu do czasu się jeszcze u mnie pojawi.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka