Obserwatorzy

niedziela, 28 grudnia 2014

AVON Care, Intensywnie nawilżający krem do twarzy z mleczkiem pszczelim

Jakiś czas temu rozpływałam się nad zaletami kremu do rąk z mleczkiem pszczelim (<KLIK>) z firmy AVON. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat Intensywnie nawilżającego kremu do twarzy z mleczkiem pszczelim z tej samej linii.


Krem znajduje się w małym, odkręcanym pojemniku o pojemności 100 ml. Pomimo swej niewielkiej pojemności krem jest bardzo wydajny i wystarcza na naprawdę długi czas.
Zapach, jak już wspominałam przy recenzji kremu do rąk, jest łagodny i jednocześnie jednym z moich ulubionych :)
Krem nie jest ani rzadki ani za gęsty. Bardzo łatwo rozprowadza się po twarzy i szybko się wchłania. Pozostawia skórę gładką i miękką. Bardzo intensywnie nawilża, dlatego polecam wszystkim, którzy mają problemy z wysuszoną skórą.
Pomimo tego, że jest to krem do twarzy, ja czasem smaruję sobie nim łokcie :)
Osobiście bardzo polubiłam ten produkt. Cena nie jest wysoka, bo można go kupić za ok. 5 zł- 7 zł (w zależności od oferty).
Gorąco polecam :)


Życzę Wam miłego dnia :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka