Obserwatorzy

wtorek, 2 grudnia 2014

AVON naturals, Przywracający równowagę szampon z odżywką 2 w 1 Mango i Imbir

Witam!
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na recenzję kolejnego produktu firmy AVON, w którym zakochałam się od pierwszego użycia. Chodzi o szampon z odżywką Mango i Imbir! Jest to najlepszy szampon, którego kiedykolwiek używałam.


Szampon znajduje się w estetycznym opakowaniu o pojemności 250 ml (prawdopodobnie można kupić większy, ale ja na pierwszy raz zawsze zamawiam te małe). Łatwo się go otwiera i zamyka, co jest najważniejsze, gdy ma się mokre ręce. To, co najbardziej pokochałam w tym szamponie jest jego wspaniały zapach. Tak intensywnie dający się odczuć zapach mango jest największą zaletą tego produktu. Po ciężkim dniu mycie włosów tym szamponem poprawia humor.
Kolejną zaletą tego produktu, jaką udało mi się zauważyć na moich włosach, jest poprawa ich kondycji. Zauważyłam, że stały się mocniejsze i przestały się łamać, tak jak kiedyś. W porównaniu do wcześniejszego ich stanu, mogę powiedzieć, że wyglądają na zdrowsze i bardziej odżywione. Mogę jeszcze powiedzieć, że stały się gładsze i bardziej lśniące.
Kolejną i równie dużą zaletą jest to, że o wiele łatwiej rozczesuje się włosy. Kiedyś miałam z tym ogromne problemy, a teraz w ogóle nie mam żadnych trudności.
Podsumowując: na początku myślałam, że jest to szampon jak każdy inny, ale jednak pozytywnie zaskoczyło mnie jego działanie. Idealnie odżywia włosy i przywraca ich równowagę, co jest dla mnie bardzo ważne. Dodatkowo ten zapach- właściwie powinnam powiedzieć: przede wszystkim ten zapach!- jest po prostu najlepszy z najlepszych.
Osobiście go polecam. Nie jest on drogi, a może któraś z Was zakocha się w jego zapachu Mango i Imbiru albo w jego właściwościach?


Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka