Obserwatorzy

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wellness&Beauty, Żel do kąpieli i pod prysznic z owocowymi ekstraktami z mango i papai

Żele pod prysznic to moje ulubione kosmetyki. Mogłabym cały dzień spędzić pod prysznicem i rozkoszować się ich zapachami i działaniem. Dzisiaj chciałabym Was zapoznać z żelem, który kupiłam jakiś czas temu, a którego recenzję Wam obiecałam.
Przedstawiam
<Werble>
Żel do kąpieli i pod prysznic z owocowymi ekstraktami z mango i papai firmy Wellness&Beauty!


Żel znajduje się w estetycznej, przezroczystej buteleczce o pojemności 250 ml. Dzięki temu, że buteleczka jest przezroczysta bardzo łatwo kontrolować zużycie produktu. Również otwarcie nie stwarza żadnego problemu (nawet, gdy ma się mokre ręce), dlatego bardzo przyjemnie się go używa.
Delikatnie się pieni, a dzięki jego wspaniałemu zapachowi, można sobie zrobić aromaterapię. Głównie dzięki jego zapachowi postanowiłam kupić ten żel, ponieważ lubię takie aromaty.
Zapach jest odczuwalny nawet po kilku godzinach od użycia.
Żel delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę całego ciała. Po użyciu tego żelu zauważyłam, że moja skóra jest gładsza i miększa niż wcześniej. Jest to ogromną zaletą produktu.
Żel jest bardzo wydajny, dlatego warto go kupić. W promocji zapłaciłam za niego ok. 4 zł, więc cena nie jest wysoka, a produkt naprawdę się sprawdza.
Na pewno spróbuję jeszcze innych żeli tej firmy.


1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka