Obserwatorzy

środa, 12 września 2018

Macaron Love

Witajcie!
Dzisiaj przeniesiemy się do Francji z pięknie pachnącym kremem do rąk firmy Oriflame- Macaron Love.


Krem znajduje się w ślicznej, różowej tubie, która ozdobiona jest małymi francuskimi makaronikami. Tubka ma pojemność 75 ml, ale sam produkt jest na tyle wydajny, że wystarcza na dłużej. Spodobała mi się bardzo ozdobna, złota litera "M" na tubie.
Krem jest dość rzadki, ale przyjemnie się wchłania i pozostawia uczucie nawilżenia na długi czas. Do tego wszystkiego przepięknie pachnie. Zapach jest słodki, ale nie mdły, przenosi mnie do niewielkiej cukierni, gdzieś na przedmieściach Paryża, gdzie mogę odpocząć po ciężkim dniu, albo do niewielkiej manufaktury mydełek.
Krem ten sprawia, że moje dłonie, oprócz nawilżenia, zyskują miękkość oraz są gładsze. Produkt jest na tyle fajny i ma przyjemny zapach, że od jakiegoś czasu gości na mojej liście produktów, które zawsze muszę mieć.
Ja jestem z niego zadowolona i myślę, że Wam również się spodoba.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka