Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2018

Silky Soft Musk- AVON

Bardzo długo szukałam idealnego zapachu dla mnie. Po wielu próbach w końcu trafiłam na Silky Soft Musk- zapach, który kupuję regularnie, żeby mieć pewność, że nigdy mi go nie zabraknie.


Perfumy znajdują się w bardzo ładnym, chociaż prostym, flakonie. Flakonik ozdobiony jest grafiką płatków żółtych kwiatów. Cała buteleczka ma pojemność 50 ml, ale perfumy są naprawdę bardzo trwałe, więc niewiele z niej ubywa.
Przejdźmy więc do samego zapachu, który zaliczamy do kategorii orientalno- drzewnej. Jakie nuty zapachowe można wyczuć? Otóż:
Nuty głowy: malina, jagoda, lilia wodna
Nuty serca: konwalia, frezja, słodka pianka cukrowa
Nuty bazy: żywica bursztynowa, piżmo, wanilia z Madagaskaru
Zapach jest słodki, ale przy tym zmysłowy i bardzo kobiecy. Otula taką nutką tajemniczości. Jest zarówno delikatny, jak i mocny. Po prostu piękny. Jak dla mnie jest to idealny zapach np. na randkę. W dodatku wcale nie jest taki drobi, bo łapiąc okazję można go kupić za 20-26 złotych. Ja kupuję już na zapas.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka