Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2019

Discover- French Provence

Bardzo lubię żele pod prysznic, dzięki temu, że na rynku jest ich ogromna oferta. Uwielbiam różnorodność, dlatego zawsze mam pod prysznicem kilka różnych żeli, po to, żebym miała możliwość wyboru. Dzisiaj zaprezentuję Wam jednak żel, który niestety dobrego wrażenia na mnie nie zrobił, i który raczej więcej się u mnie nie pojawi.


Produkt znajduje się w prostej butelce o pojemności 250 ml. Na butelce znajduje się całkiem ciekawy nadruk, prezentujący lawendę oraz pomarańcze. Zamknięcie butelki jest proste i nie sprawia problemów podczas otwierania. Żel jest wydajny, dzięki czemu wystarcza na długi czas. Żel nie jest ani bardzo rzadki ani bardzo gęsty. Jest on w sam raz.


Jednak produkt ten ma swoje wady. Nie pieni się, co według mnie jest nieciekawe. Wolę jednak takie produkty, które fajnie się pienią. Zapach produktu również do mnie nie przemawia i kiepsko mi się kojarzy. Według mnie jest mdły i nieprzyjemny.


Jeśli chodzi o właściwości myjące produktu, to tutaj nie mam zastrzeżeń. Moja skóra po użyciu tego produktu była miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Zauważyłam jednak, że żel lekko ją wysuszył, co nie do końca do mnie przemawia.
Ogólnie, produkt fajnie myje, pozostawiając skórę delikatną i miękką, jednak zapach i brak piany nie przemawia na jego korzyść. Wypróbowałam go raz, ale jestem w stanie powiedzieć, że ostatni.
A Wy miałyście do czynienia z tym produktem?
Co o nim sądzicie?

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka