Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lipca 2019

Świeczki zapachowe- Cynamon

W trakcie wakacji, czasem tęsknię za tą zimową atmosferą, kiedy nie cierpię z powodu upałów i duchoty, a mogę się zakopać w ciepły kocyk z książką w ręku i gorącą czekoladą na stoliku. Żeby, w trakcie lata, podtrzymać tą atmosferę zimy, mam zawsze w zanadrzu świeczki, które potrafią swoim zapachem sprawić, że zima wraca, nawet w środku wakacji.
Takim zapachem jest dla mnie cynamon. Uwielbiam ten zapach, który przypomina mi korzenne ciasteczka i czas przygotowania na Święta.

Jedno opakowanie zawiera 6 małych podgrzewaczy. Na opakowaniu znajduje się urocza grafika świeżego cynamonu. Świeczki palą się kilka godzin, ale ja nie czekam aż wypalą się do końca. Kiedy już czuję, że zapach jest wszędzie, to po prostu gaszę świeczkę. Nie lubię też, kiedy podgrzewacz zapachowy, pali się zbyt długo, bo wtedy ładny zapach jest zbyt irytujący.


A Wy?
Znacie te świeczki?
Robicie sobie zimowy nastrój w środku lata?

3 komentarze :

  1. Uwielbiam świeczki zapachowe, ale akurat zapach cynamonu jakoś mi nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te tealighty i uwielbiam ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. CZasem kupowałam na wypady takie małe pudełęczka:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka