Obserwatorzy

niedziela, 6 grudnia 2015

Wysyłajmy kartki-> Marzycielska Poczta

Witajcie!
Dzisiaj miałam dla Was przygotowaną recenzję, ale odrzuciłam ten pomysł.
Zbliżają się Święta, wiele osób chciałoby komuś pomóc, ale nie zawsze ma taką możliwość. Ja pomyślałam o akcji Marzycielska Poczta, gdzie wysyłamy listy oraz kartki do chorych dzieci, które potrzebują naszego wsparcia. Pomyślałam, że w tym roku i ja wezmę udział w tej akcji i wyślę 5 kartek świątecznych właśnie do chorych dzieci. Kosztuje mnie to tylko odrobinę dobrych chęci, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami tą akcją, może również zechcecie podarować komuś uśmiech w te Święta. :) Linki macie tutaj: Świąteczna kartkaMarzycielska Poczta










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka