Obserwatorzy

niedziela, 3 kwietnia 2016

[Tutorial] Jak zrobić biżuterię na kaboszon

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam dla Was tutorial jak samodzielnie zrobić biżuterię na kaboszon.

Na początku wybieramy grafikę. Ja wybrałam usta, które znalazłam w gazecie na jakiejś bluzce:
Następnie musimy sprawdzić, czy kabaszony są odpowiednio duże:
Następnie przyklejamy kaboszony do wybranego wzoru. Ja używam kleju Magic.
Jak widzicie klej nieco zmienił kolor grafiki, ale po wyschnięciu wraca do normy.
Następnym krokiem jest wycięcie kaboszonów:
Klejem jubilerskim przyklejamy wycięte kaboszony do baz. Staramy się rozprowadzić klej po całej płytce bazy.
A tak wygląda całość. Ja zrobiłam parę kolczyków i jednego charms'a do kolekcji :D
Mam nadzieję, że tutorial się Wam spodobał i że jest czytelny
Pozdrawiam Was serdecznie :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka