Obserwatorzy

sobota, 14 maja 2016

Kolorowanki dla dorosłych- Cukrowa czaszka

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak pokolorowałam kolejną kolorowankę dla dorosłych. Jest to cukrowa czaszka. Uwielbiam takie motywy dlatego z chęcią i ogromną radością się na nią pokusiłam. Zapraszam :D


Jeśli Wy również chcielibyście pokolorować takie cudeńko, to poniżej zamieszczam link do pobrania tej oto kolorowanki.
Cukrowa Czaszka
PS. Jeśli zechcecie pokolorować właśnie tę kolorowankę, to zapraszam Was serdecznie do wysyłania zdjęć właśnie tej kolorowanki. Wasze zdjęcia pojawią się na blogu z linkami do Waszych (jeśli będziecie chcieli). Gdzie możecie wysyłać zdjęcia? W zakładce Kontakt macie do mnie maila. Zapraszam Was do tego serdecznie i mam nadzieję, że się skusicie.

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka