Obserwatorzy

sobota, 18 czerwca 2016

Rozdanie #2

Witajcie!
Poprzednie rozdanie nie cieszyło się popularnością, ale mam nadzieję, że z tym będzie inaczej.
Dzisiaj przygotowałam kolczyki na kaboszon- panterki. Oczywiście są one ręcznie robione przeze mnie z wykorzystaniem półfabrykatów.
Zapraszam na rozdanie numer 2!


Co zrobić aby wziąć udział w rozdaniu?

Obowiązkowo: 
Być publicznym obserwatorem bloga

Dodatkowo: 
Polubić moją stronę na FBKLIK
Zasubskrybować mój kanał na YTKLIK

Wzór zgłoszenia (zgłaszać się można w komentarzach pod tym postem):

Obserwuję blog jako:
Lubię stronę FB: TAK/NIE (imię i pierwsza literka nazwiska lub nazwa)
Subskrybuję: TAK/NIE (nazwa profilu lub nick)

Mini regulamin:
1. Organizatorem rozdania oraz sponsorem nagród jestem Ja, czyli autorka bloga WikiLifeStyle
2. Wszystkie nagrody są nowe i nieużywane.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy prawidłowo wypełnić zgłoszenie (według wzoru) i umieścić je w komentarzu pod tym postem
4. Rozdanie trwa od 18.06.2016. do 17.07.2016. do godziny 23.59.
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu najpóźniej w terminie 5 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń.
6. Na wiadomość e-mail od zwycięzcy z danymi do wysyłki nagrody czekam 3 dni od daty ogłoszenia wyników. Jeśli jej nie otrzymam wybiorę innego zwycięzcę.
7. Nagrodę wysyłam na swój koszt i jedynie na terenie Polski.
8. Prawidłowe zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
9. Niniejszy konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19.11.2009r. o grach hazardowych (Dz.U.09.201.1540 z póz. Zm.)

4 komentarze :

  1. Obserwuję blog jako: xtina120
    Lubię stronę FB: TAK Sylwia J
    Subskrybuję: TAK Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog jako: Sylwia Bomba
    Lubię stronę FB: NIE
    Subskrybuję: TAK Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako:Jasmine Vise
    Lubię stronę FB: TAK/Bernadetta Bomba
    Subskrybuję: TAK/Jasmine Vise

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka