Obserwatorzy

środa, 11 września 2019

Ten scrub do ciała na mnie nie działa

Bardzo lubię wszelakie scruby do ciała, które zedrą mój martwy naskórek i pozwolą "wyjść" nowemu. Niestety od czasu do czasu zdarzają się takie scruby, które sobie nie dają rady albo mają zbyt mało drobinek. Tak niestety jest również z tym z firmy AVON, który zakupiłam niedawno.
Produkt znajduje się w tubie o pojemności 150 ml, z bardzo ładnym nadrukiem. Otwieranie jest łatwe, również dozowanie produktu nie sprawia wielkich trudności. Scrub ma konsystencję lekko gęstą.
Zapach produktu jest ładny, nieco cytrusowy, cudnie odświeżający. Niestety nie ma za wielu drobinek peelingujących, dlatego nie sprawdził się u mnie. Ja wolę nieco mocniejsze zdzieraki, które "dadzą wycisk" mojej skórze, ten jednak jest zbyt delikatny i sobie z zadaniem zupełnie nie radzi.
Ciekawy produkt dla nieco delikatniejszej skóry niż moja, tak myślę.
Jeśli chodzi o czas zużycia, to nie mogę tego określić, ze względu na to, że tego peeling'u używam naprawdę bardzo rzadko.
A tutaj słowo od producenta:
Scrub do ciała Grejpfrut i Morela przywraca skórze gładkość i zdrowy blask, przyjemnie ją odświeża i otula soczystą, owocową kompozycją zapachową.

  • Zastosowanie: do złuszczenia nadmiaru naskórka i przywrócenia jej gładkości
  • Efekt: jedwabiście gładka, ujędrniona skóra o zdrowym blasku
  • Nuty zapachowe: różowy grejpfrut, morela

Dotknij swojej aksamitnie miękkiej skóry i zakochaj się w jej smakowitym, owocowym aromacie. Nasz scrub skutecznie złuszczy martwy naskórek i wygładzi wysuszone miejsca, przyjemnie odświeżając skórę. Pozostawi na niej delikatny zapach różowego grejpfruta i słodkiej moreli, przygotowując na dalsze nawilżenie.
Jak stosować?
Rozmasuj kosmetyk na skórze kolistymi ruchami, ze szczególnym uwzględnieniem zrogowaciałych obszarów, następnie obficie spłucz wodą. Dla najlepszych efektów zastosuj nawilżający balsam.
Ja nie do końca jestem zadowolona z efektu, ale jak już wspominałam, pewnie zależy to od skóry i jej wymagań. Moja niestety potrzebuje "silniejszej ręki" i porządniejszego zdzieraka.

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka