Obserwatorzy

czwartek, 13 lipca 2017

AVON naturals, Truskawkowy scrub do ciała

Witajcie!
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję scrub'u, który od pierwszego użycia zdobył moje serce, nie tylko działaniem, ale również zapachem, zapraszam.


Produkt znajduje się w tubie, ozdobionej truskawkami. Pojemność tej tuby wynosi 200 ml, ale wystarcza na długo, ponieważ nie używałam go codziennie tylko 2-3 razy w tygodniu.
Scrub jest dosyć gęsty, niestety trzeba go używać bardzo dużo, żeby móc rozprowadzić po całym ciele. Za to drobinki w nim zawarte są bardzo drobne, dzięki czemu cały "zabieg" jest przyjemny. Po jego użyciu skóra od razu stała się miękka i gładka, byłam zachwycona wychodząc spod prysznica.
Do tego zapach, który jest intensywny, ale nie drażniący, pozostaje na skórze bardzo długo. Mogę go porównać do zapachu sorbetu truskawkowego, a nie samych stricte truskawek.


Scrub bardzo przyjemnie oczyszcza i nawilża skórę. Jest delikatny i nie "traktuje skóry jak pumeks", co zdarzyło mi się z innymi, podobnymi produktami. Troszkę ciężko jest go zmyć, ale moim zdaniem nie jest to jakikolwiek wysiłek.
Nie podoba mi się jedynie to, że trzeba go bardzo dużo wyciskać podczas jednego użycia. Przez to szybko się zużywa, chyba, że, tak jak ja używałam go raz na kilka dni.
Pomimo tej jednej wady, na pewno, wkrótce powróci on do mojej kosmetyczki. Widziałam również taki scrub, tylko czekoladowy i zastanawiam się, czy jego też nie zamówić.
Osobiście polecam i zapraszam do zostawienia Waszej opinii o tym produkcie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka