Obserwatorzy

środa, 5 lipca 2017

Maybelline New York- Paletka cieni Sea Sprite

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam jedną z najfajniejszych paletek do cieni, jakie obecnie posiadam. Paletka zawiera moje ulubione odcienie, w tym zielony!


Paletka pochodzi z edycji limitowanej, zakupiłam ją na cocolita.pl


Kolory są świetne, szczególnie zielone, chociaż złoty też jest piękny.


A Wy?
Miałyście może taką paletkę?
A może ciągle macie?
Pochwalcie się swoimi wrażeniami w komentarzu :) 

1 komentarz :

  1. Nie miałam jej, ale to nie do końca moje kolory. Z wyrazistych odcieni lepiej mi w różach ;) Fajnie, że jest kompaktowa.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie:)
    http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka