Obserwatorzy

niedziela, 31 maja 2015

Ziaja, Oliwkowe mydło pod prysznic

Witajcie!
Jak obiecałam, tak dzisiaj przedstawiam Wam recenzję jednego z must have produktów do kąpieli. Przed Wami Oliwkowe mydło pod prysznic firmy Ziaja.


Mydełko znajduje się w zielonej, przezroczystej buteleczce o pojemności 500 ml. Otwieranie nie jest skomplikowane, ale może sprawiać nieco trudności, jeśli otwieramy je mokrymi rękami. Dzięki temu, że buteleczka jest przezroczysta, bardzo łatwo możemy kontrolować zużycie produktu. Mydełko jest wydajne, dzięki czemu jedna buteleczka będzie nam towarzyszyła przez bardzo długi czas.

Mydełko jest żelowej konsystencji, ani za rzadkie ani za gęste, a przy tym fantastycznie się pieni. Pomimo, że nie przepadam za pieniącymi się produktami, to ten oceniam jak najbardziej na plus :). Zapach, jak już wspomniałam przy recenzji wody tonizującej, nie każdemu musi przypaść do gustu. Jest delikatny, ale na dłuższą metę może stać się nieprzyjemny. Warto jednak zakupić ten produkt, ponieważ bardzo dobrze oczyszcza skórę, pozostawia ją gładką i miękką. Nie wysusza skóry, co również daje temu produktowi ogromnego plusa.

Jednym słowem polecam ten produkt, ponieważ dzięki niemu skóra jest o wiele bardziej nawilżona i odżywiona, niż po innych produktach. Cena również jest przystępna, ponieważ w Rossmannie często można znaleźć dużo fajnych promocji, a ja właśnie na to mydełko trafiłam na promocji i zapłaciłam około 6 złotych.


1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka