Obserwatorzy

środa, 5 czerwca 2019

Intensywnie regenerujący balsam do ciała z nasionami lnu i maruli

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię Wam balsam, który skradł moje serce i który na dobre zagościł na mojej szafce z kosmetykami. Poznajcie balsam do ciała marki AVON.


Balsam znajduje się w zwykłej, białej butelce, o pojemności 250 ml. Na butelce z dwóch stron są naklejki z informacjami o produkcie. Balsam jest bardzo rzadki, ale przy tym wydajny. Szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie wrażenia tłustej skóry.
Zapach balsamu jest delikatny i przypomina zapach zbóż, nie jest drażniący, ale przyjemny.
Produkt bardzo dobrze regeneruje zniszczoną skórę, która, w moim przypadku, zawsze jest lekko przesuszona.
Generalnie jestem zadowolona z zakupu. Balsam poradził sobie z moją skórą, a dodatkowo, jeśli uda się trafić jakąś fajną promocję, nie jest niewiarygodnie drogi.
Nie jestem jednak przekonana, że faktycznie działa do 48 godzin, jak mamy opisane na butelce, zazwyczaj następnego dnia odczuwałam, że moja skóra nie do końca jest nawilżona.
Mimo wszystko produkt ten na dobre u mnie zagościł i do póki nie znajdę nic lepszego, regularnie będzie on na mojej liście zakupów.
Miałyście do czynienia z tym produktem?
Co o nim myślicie?

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka