Obserwatorzy

czwartek, 13 czerwca 2019

Postcrossing #26- Kartki od A do C

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować wszystkie kartki, które wysłałam oraz te, które dotarły do mnie, ale w nieco zmienionej formie. Otóż zebrało mi się kilka kartek z krajów, z których wcale nie dostaję tak dużo i do których samej rzadko zdarza mi się wysyłać.

Australia- dostałam:


Austria- wysłane:


Belgia- dostałam:


Belgia- wysłałam:


Białoruś- dostałam:


Białoruś- wysłałam:


Chiny- dostałam:


Chiny- wysłałam:


Czechy- wysłałam:


Na dzisiaj to wszystko, troszkę się tego uzbierało.
Zapraszam Was do kolejnego postu, w którym zaprezentuję kartki jakie do mnie dotarły i te, które sama posłałam w daleki świat.

2 komentarze :

  1. Jakie zróżnicowane pocztówki. Każda jest nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda pocztówka ma swoją ''historię''. Są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka