Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2020

Kosmos #3

Witajcie!
Dzisiaj zapraszam Was na kolejną część mojego minionego tygodnia.



Na ostro- Były wojskowy, zostaje zatrudniony przez bogatego również byłego żołnierza, do odnalezienia swojej żony oraz pasierbicy, które zostały uprowadzone. Jedyną poszlaką są telefony wykonywane przez porywaczy oraz wysokie sumy okupu. Były żołnierz nie tylko musi odnaleźć zaginione kobiety, ale również musi dotrzeć do osoby, która je uprowadziła. Ale, czy przypadkiem samego porwania nie zlecił człowiek, który dał naszemu bohaterowi pracę? Bardzo ciekawie napisany kryminał, gdzie mamy do czynienia z walką z czasem. Postacie są fajnie wykreowane, a cała historia jest opisana z doskonale logicznymi wątkami. Tutaj nic nie pozostawiono przypadkowi.
Mój przyjaciel Marley- na tej powieści płakałam jak głupia. Naprawdę, jeśli w grę wchodzą zwierzęta mieszkające z rodziną, która je kocha, to serio ja od razu mam łzy w oczach. Marley jest niesfornym, upartym labradorem, który trafia do rodziny, gdzie nie do końca sobie z nim radzą. Jednakże pomimo swojego "dziecinnego" zachowania jest im wierny i oddany, i rozumie o wiele więcej niżby można przypuszczać. Jednakże należy pamiętać, że życie psa jest znacznie krótsze niż życie człowieka i kiedyś nadchodzi dzień pożegnania. Właśnie w tych momentach tej historii nie mogłam się powstrzymać od wybuchu płaczu. Sama pożegnałam swojego psa i cierpiałam po nim bardzo długo. Dla mnie zwierzę to nie tylko zwykły zwierzak, to członek rodziny.
Przystań Złamanych Serc- romantyczna opowieść o pisarzu, który trafia do nieco zaniedbanego hoteliku, gdzie poznaje jego niesamowitą właścicielkę. Już od pierwszych chwil ich spotkania staje się jasne, że z tej znajomości coś wyniknie. W tym wypadku to "coś", niekoniecznie musi oznaczać coś dobrego. Pisarz, którego książki były inspiracją dla seryjnego mordercy, stara się żyć w cieniu, jednak popełnia błąd, zostając dłużej w hoteliku. Sami jednak musicie się przekonać jak się potoczą losy bohaterów.
Jacquot i Anioł- znów mamy do czynienia z kryminałem. W jednej z niewielkich francuskich wsi dochodzi do morderstwa niemieckiego lekarza oraz całej jego rodziny. Policja i mieszkańcy miasteczka spekulują czy przypadkiem nie był to odwet za traktowanie mieszkańców podczas wojny. Im bardziej zagłębiałam się w książkę, tym więcej ciekawych faktów wychodziło na jaw. W międzyczasie w magazynie meblowym dochodzi do podpalenia, w którym ginie kobieta i mężczyzna. Zagadką pozostaje, czy mieli oni cokolwiek wspólnego z morderstwem doktora. I co tak naprawdę w niewielkiej mieścinie robi piękna dziewczyna. Czy aby na pewno tylko opiekuje się kwiaciarnią?

Dawno nie było tutaj kart, więc dzisiaj kilka, które ostatnio udało mi się zdobyć.


Źródło: filmweb.pl

Film opowiada historię mężczyzny, który pracuje na ogromnej wysokości w kosmosie, ponieważ aż tam sięgają ziemskie konstrukcje. W pewnym momencie dochodzi do awarii, przez którą nasz bohater spada z ogromnej wysokości na ziemię. W końcu zostaje wtajemniczony w sytuację i dowiaduje się, że możliwe zakłócenia i mnóstwo awarii elektrycznych, mogą być spowodowane przez jego ojca, który wyruszył w misję kosmiczną. Aby się tego dowiedzieć sam musi wyruszyć na poszukiwanie taty, gdzieś na krańce układu słonecznego. Rozpoczyna się walka z czasem, podczas której mężczyzna musi uratować ziemię, przed grożącym jej wyginięciem. Musi również walczyć z samotnością i swoimi uczuciami. 
Generalnie film ciekawie nakręcony, a widok ziemi i innych planet z kosmosu, jest ciekawie zrobiony. Również walka naszego bohatera o być czy nie być. Film właściwie nie tylko mówi o zagładzie, ale również o jednostce i jej rozterkach co wybrać, co jest słuszne. Jestem pewna, że jeszcze kiedyś do niego wrócę.

Separatory pochodzą ze strony: http://www.freepik.com">Designed by Graphiqastock

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka