Obserwatorzy

czwartek, 4 stycznia 2018

Postcrossing #12- Kartki, które wysłałam

Witajcie!
Pomyślałam sobie, że oprócz tego jakie kartki otrzymuję, możecie być również zainteresowani tym, jakie kartki wysyłam i dokąd one trafią. Dlatego pomyślałam, że będę również pokazywać kartki wysłane. Zapraszam!


Ta kartka powędruje do Finlandii. Na profilu odbiorcy znalazłam informację, że mile widziane będą kartki z bawiącymi się dziećmi, dlatego pomyślałam, że ta będzie idealna.


Na profilu odbiorcy nie było informacji jakie kartki są mile widziane, dlatego sama mogłam wybrać co powędruje do USA. Pomyślałam, że ta będzie, w jakiś sposób, przypominać lato.


Ta kartka powędruje do Czech. Dlaczego ją wybrałam? W opisie wylosowanej osoby widniała prośba, żeby wysłać kartkę, która kojarzy się z moim krajem. Pomyślałam o tej, ponieważ skojarzyła mi się ona z robieniem kasztanowych ludzików. Jak Wam się podoba?


Z wyborem tej kartki nie miałam żadnego problemu. W opisie doszukałam się, że takie właśnie kartki są bardzo mile widziane, dlatego ją wybrałam. A poleci ona do Niemiec.


Tutaj miałam całkowitą dowolność wyboru. Kartka poleci do Wielkiej Brytanii.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka