Obserwatorzy

niedziela, 7 stycznia 2018

Runes of Magic- Karty potworów #1

Witajcie!
Jako, że już kilka kart mam, co możecie zobaczyć w specjalnej zakładce 'Runes of Magic', to tutaj chciałam dodać i opisać jak zdobyłam niektóre nowe karty.
Tak się składa, że tutaj filozofii prawie żadnej nie było, ponieważ praktycznie wszystkie są z zadań. Zapraszam:

Młotozębny Łobuz- Dolina Aslan:


Ta karta była dla mnie mega zaskoczeniem. Przyjęłam zadanie, żeby zlikwidować kilka takich potworów i od razu, po zabiciu pierwszego, wpadła karta. 

Pancerny Kasumille- Dolina Aslan:


Otrzymałam ją po wykonaniu zadania.

Wściekły Goblin- Dolina Aslan:


Karta również 'wpadła' po wykonaniu zadania.

Bestia Morcus- Dolina Aslan:


Karta wypadła po wykonaniu zadania.

Demon z Krainy Snów- Srebrne Źródło


Karta z zadania.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka