Obserwatorzy

sobota, 6 stycznia 2018

Postcrossing #14- Kartki, które wysłałam

Witajcie!
Wysyłam coraz więcej kartek, ponieważ mój limit się zwiększa, dlatego dzisiaj pokażę Wam wszystkie kartki, które wysłałam. Gotowi? Zapraszam

Australia:


Tutaj miałam dowolność jeśli chodzi o wybór. Kartka ta pochodzi ze SnailMailBox i jest w niej zawarta zagadka. Jaka to baśń braci Grimm? 
Ta kartka była moją pierwszą wysłaną do Australii.

Białoruś:


Tutaj również miała totalną dowolność, jeśli chodzi o wybór kartki. Jedynie odbiorca tej kartki prosił o mini lekcję języka polskiego.

Czechy:


Dowolność wyboru kartki.

Francja:


W tym przypadku proszono o coś bajkowego. Oczywiście jest to kolejna kartka z zagadka, tych samych autorów, co wyżej. Wiecie co to?

Kanada:


Tutaj całkowita dowolność.

Malezja:


Tutaj odbiorca prosił o coś nietypowego. Wydawało mi się, że wycięte stopy w kartce właśnie czymś takim są. 

Niemcy:


W tym przypadku bardzo mile widziane były kartki, gdzie są nocne widoki. Proszę bardzo- Krupówki nocą.


Tutaj proszono o ilustracje książkowe. Ilustracja pochodzi z Alicji w Krainie Czarów.

Rosja:


Proszono o Pin'Up.



W tych dwóch przypadkach proszono o kartki z Alicją. Tak więc poleciały.

Ukraina:


Tutaj miałam dowolność na wybór kartki.

Na dzisiaj to tyle. Jak widzicie kartek wysłałam mnóstwo. A Wam która z nich podoba się najbardziej?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka