Obserwatorzy

czwartek, 11 stycznia 2018

Postcrossing # 17- Kartki, które wysłałam

Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam jakie kartki wysłałam, zgodnie z niektórymi życzeniami odbiorców, zapraszam:

Irlandia:


Tutaj specjalnych życzeń kartkowych nie było, więc wysłałam jedną z kartek, z mojego ulubionego kompletu, które można było zobaczyć tutaj: Kartki

Niemcy:


Tutaj również miałam dowolność wyboru, dlatego znów pojawiły się kartki z tej samej kolekcji, do której link macie powyżej.

Rosja:


Proszono o wysłanie kartki z pieskiem, więc jest kartka z pieskiem :D


Tutaj miałam pewną dowolność, ponieważ proszono o kartkę, która przypomina nam wakacje. No cóż innego mogłabym wybrać?

U.S.A.


Przy tym opisie byłam bardzo zaskoczona, ponieważ proszono o kartki świąteczne, ale przez cały rok. Z Waszego ulubionego święta lub po prostu Święta Bożego Narodzenia, więc wybrałam coś takiego.

Na dzisiaj to tyle, która z kartek podoba Wam się najbardziej?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka