Obserwatorzy

poniedziałek, 17 czerwca 2019

Incognito

Witajcie!
Dzisiaj krótko o jednej z wód toaletowych, która niestety nie zrobiła na mnie ogromnego wrażenia. Jest to woda toaletowa firmy Oriflame Incognito.


Perfumy znajdują się w całkiem ładnym, prostym flakoniku o pojemności 50 ml. Flakon ozdobiony jest białą grafiką, która ma wprowadzić nas w swego rodzaju grę. Co do zapachu, to jestem nieco zawiedziona. Jest intensywny, owszem, jednak ciężko jest mi rozpoznać poszczególne nuty. Perfumy odczuwalne są krótko (według mnie), przez co częściej muszę korzystać z flakonika.
Od producenta:
Odważ się na śmiały ruch w miłosnej rozgrywce. Przyspiesz bicie jego serca kuszącym koktajlem iskrzącej miechunki, słodko-cierpkiego połączenia maliny i rabarbaru oraz delikatnej konwalii. Zmysłowy zapach drewna sandałowego i pralin to twój sekretny atut, dzięki któremu wygrasz grę, w której stawką jest jego uczucie. 
Z tych wszystkich nut opisanych przez producenta, ja wyczuwam tylko delikatne maliny i odrobinę konwalii, ale poza tym niestety nic więcej.
Troszkę się zawiodłam na tym zapachu i raczej więcej u mnie nie zagości.
A Wy?
Miałyście do czynienia z tymi perfumami?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka