Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

AVON naturals, Kremowy żel do mycia twarzy Mleko i Miód

Witajcie!
O skórę twarzy ciężko jest dbać, szczególnie zimą. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkt, który potrafi zaspokoić potrzeby wymagającej skóry twarz, zarówno latem, jak i zimą. Przedstawiam Wam Kremowy żel do mycia twarzy Mleko i Miód z firmy Avon. Polubiłam ten produkt z kilku powodów, które przedstawię poniżej :)


Żel znajduje się w estetycznym opakowaniu o pojemności 125 ml. Otwieranie, szczególnie, gdy ma się mokre ręce, może sprawiać kłopot, ponieważ jest odkręcane. Jednakże działanie żelu całkowicie rekompensuje tę niedoskonałość. Pomimo tak niewielkiej pojemności, żel jest bardzo wydajny, dzięki czemu wystarcza na długo.
Żel nie pieni się, co według mnie jest zaletą, ponieważ łatwiej kontrolować, czy nie dostaje się do oczu. Jest łagodny dla skóry twarzy i nie podrażnia jej, co według mnie jest ogromną zaletą. Idealnie oczyszcza skórę, pozostawiając uczucie świeżości. Po umyciu twarzy, skóra jest miękka, delikatna i, co również ważne, żel nie wysusza skóry. Z przyjemnością się z niego korzysta.
Dodatkowym atutem jest zapach tego produktu. Jak już wspomniałam podczas recenzji kremu do rąk (KLIK) połączenie mleka i miodu jest jednym z moich ulubionych zapachów.
Polecam przetestowanie tego produktu. Cena nie jest wygórowana, a często można trafić na fajną okazję. Ja kupiłam za około 6 zł.


1 komentarz :

  1. popieram .. zapach jest rewelacyjny , też wolę produkty ktore się nie pienią
    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka