Obserwatorzy

wtorek, 9 grudnia 2014

Herbaty

Witajcie!
Czas zimowy to czas, w którym zamieniamy chłodzące napoje na coś ciepłego. Tym czymś ciepłym jest zazwyczaj kawa lub herbata. Ja preferuję herbaty, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami i gorąco polecić te herbaty, które według mnie są najlepsze.
Zapraszam :)

1. Pod numerem "jeden" musiała znaleźć się herbata o smaku jagodowej muffinki. Polubiłam ją od pierwszego spróbowania. Jest bardzo smaczna, bardzo wyczuwalne smakowo są muffinki, świetnie pachnie. No po prostu numer "jeden". Nic dodać nic ująć. Można ją było kupić w Biedronce, ale ostatnio jakoś jej nie widzę. Teraz znaleźć ją można w sieci sklepów: Delikatesy Centrum.


2. Drugą herbatą jaką chciałabym Wam polecić jest herbata o smaku karmelowo-gruszkowym. Jest zupełnie inna niż wszystkie herbaty. Bardzo intensywnie czuć w niej smak gruszki, dopiero później można wyczuć karmel. Taka zupełna odmiana.


3. Herbata o smaku karmelowo-waniliowym- jeśli nie polubicie powyższej propozycji- polecam właśnie ten wariant. Ta herbata- moim zdaniem- ma delikatny posmak karmelu- właściwie ledwo wyczuwalny- ale za to wspaniale pachnie.


4. Herbata o smaku cytrusów. To taka mała odmiana na te mroźne dni. Idealna, jeśli chcecie poczuć odrobinę lata w te zimowe wieczory. Ta herbata zupełnie mnie zaskoczyła, spodziewałam się jakiegoś przeciętnego smaku, ale zdziwiłam się bardzo. Smakuje naprawdę wspaniale. Polubiłam od pierwszego spróbowania.


Dziękuję wszystkim za uwagę :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka