Obserwatorzy

piątek, 12 grudnia 2014

Isana Med, szampon przeciwłupieżowy

Witajcie!
Kilka dni temu, kiedy dodałam post "Drobne zakupy" obiecałam Wam recenzję produktów, które wtedy kupiłam. Na "pierwszy ogień" wybrałam Isana Med- szampon przeciwłupieżowy. Produkt ten bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, więc mam nadzieję, że po przeczytaniu mojej opinii, postanowicie go wypróbować.


Od producenta: ISANA MED szampon przeciwłupieżowy uwalnia włosy od łupieżu i zapobiega jego powstawaniu. Specjalna receptura z kofeiną pomaga wzmocnić włosy i ich cebulki. Odrobina mentolu daje poczucie świeżości skóry głowy. Wartość pH 5,5 wspomaga naturalną funkcję płaszcza hydrolipidowego skóry, który pomaga chronić włosy i skórę głowy przed wysuszeniem.


Szampon znajduje się w białej butelce o pojemności 200 ml. Ma on tradycyjne otwieranie, które nie sprawia kłopotu nawet, gdy ma się mokre ręce. Szampon bardzo łatwo się pieni co jest jego dodatkowym atutem. Jeśli chodzi o zapach to moim zdaniem jest neutralny, jednym może się podobać innym nie. Zaskoczyło mnie działanie szamponu. Po pierwsze doskonale pomaga pozbyć się łupieżu. Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam, że pozbyłam się tego problemu. Po drugie, tak jak napisał producent, doskonale poprawia kondycję włosa. Zauważyłam, że stały się o wiele mocniejsze i, co najważniejsze, przestały tak bardzo wypadać. Kolejnym atutem jest to, że bardzo łatwo mogę rozczesać włosy. Mam z tym pewien problem, dlatego cieszę się, że wreszcie znalazłam szampon, który ułatwia, a nie utrudnia rozczesywanie. Świetnie oczyszcza skórę głowy i pozostawia delikatne uczucie świeżości. Zauważyłam również, że moje włosy stały się bardziej miękkie, są teraz przyjemne w dotyku i wyglądają na o wiele zdrowsze. Tym produktem jestem pozytywnie zaskoczona, polecam każdemu kto ma problem z łupieżem lub ze słabymi włosami. Cena nie jest wygórowana, ponieważ w Rossmannie w promocji można go kupić za około 3 zł.


Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne posty!

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka