Obserwatorzy

sobota, 25 października 2014

Chwytaj chwile!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie.
Jako, że Halloween zbliża się wielkimi krokami postanowiłam stworzyć listę 5 najlepszych filmów na tę właśnie okazję.
Zapraszam serdecznie do zapoznania się z moimi filmowymi propozycjami :)

1. Lśnienie


Nie jest to może typowy horror, ale jednak działa na psychikę. Fabuła jest świetnie skonstruowana. Moim zdaniem jest to najlepszy film na Halloween.

2. Silent Hill



Silent Hill oraz jego drugą część postanowiłam dodać w jednym punkcie. Moim zdaniem film jest super i naprawdę przeraża. Ze zniecierpliwieniem czeka się na to, co będzie działo się dalej. Ten film stał się moją Halloween'ową tradycją. Polecam wszystkim, którzy oczekują w tym dniu nieco dreszczyku emocji.

3. Halloween


Tego filmu nie może zabraknąć podczas seansu w noc Halloween, ale o tym sami musicie się przekonać. Mnie osobiście film się podobał :)

4. Paranormal activity


Może na ekranie nie dzieje się za dużo, ale efekty dźwiękowe potrafią przestraszyć. Nie polecam oglądać tego filmu w słuchawkach, jednak na Halloween'owy wieczór nadaje się on znakomicie.

5. Upiorna noc Halloween


W tym filmie znajdziecie wszystko: wampiry, wilkołaki, duchy, morderstwa, mnóstwo krwi i... zbierania słodyczy Halloween'owych. Ja osobiście polecam, ale ostrzegam, że nie wszystkim może się on spodobać.

Mam nadzieję, że moje Top 5 filmów na seans Halloween Wam się spodoba.
Zapraszam na kolejne posty :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka