Obserwatorzy

piątek, 24 października 2014

Lewitan drożdże piwowarskie

Właściwości: Preparat zawiera naturalne witaminy i składniki mineralne, które są bioprzystępne, łatwo przyswajalne przez organizm i wspomagają procesy metaboliczne. Tiamina i niacyna przyczyniają się do prawidłowego metabolizmu energetycznego, pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego oraz pomagają w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych. Niacyna pomaga również zachować zdrową skórę i przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Preparat może być stosowany przez diabetyków i wegetarian.

Skład: drożdże gatunku Saccaromyces cerevisiae, dwutlenek krzemu (substancja wiążąca), stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca).

Moja opinia: Stosuję ten preparat dopiero trzeci tydzień, ale już zauważam efekty. Nie odczuwam zmęczenia pomimo naprawdę wczesnego wstawania. Z czego jestem bardzo zadowolona, ponieważ w ciągu dnia mogę się skupić i zrobić naprawdę dużo. Zauważyłam też, że moje włosy i paznokcie stają się zdrowsze. Włosy przestały wypadać w tak dużych ilościach jak kiedyś. Są gładkie i mięciutkie. Jakiś czas temu byłam załamana ich stanem, a dzisiaj już mogę powiedzieć, że uległy znacznej poprawie. Co do paznokci, to zauważyłam, że nie łamią się tak jak kiedyś. Wreszcie mogę zapuścić pazurki :)
Preparat ten jest skuteczny, chociaż wcześniej nie wierzyłam, że cokolwiek może poprawić kondycję moich włosów, czy sprawić, by moje paznokcie się nie łamały. Do tematu drożdży piwowarskich podchodziłam sceptycznie, ale jednak się przemogłam i je kupiłam. Polecam wszystkim dziewczynom, które chcą mieć piękne ( i długie, ale o tym się dopiero przekonam :)) włosy i paznokcie.
Koszt ok. 11 zł

Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne posty :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka