Obserwatorzy

czwartek, 27 listopada 2014

Jak zrobić najprostszą bransoletkę

Witam!
Ostatnim razem pokazywałam jak zrobić najprostsze kolczyki, dzisiaj pomyślałam, że do tych kolczyków mogłabym dorobić sobie bransoletkę i w ten właśnie sposób powstał tutorial: Jak zrobić najprostszą bransoletkę.
Potrzebne nam będą:
bigle z gotowym oczkiem (lub zwykłe, które można obciąć i samemu zrobić oczko)
posrebrzane kuleczki
posrebrzane kółeczka 
zapinanie 

Tutaj pokazane są już nawleczone koraliki razem z kuleczkami:


Łączymy razem wszystkie, pokazane wyżej elementy, w ten sposób:


Po połączeniu wszystkich elementów, przyłączyłam zapinanie:


Bransoletkę można dowolnie przedłużać za pomocą kółeczek lub zrobić dłuższą z koralików. Ja swoją przedłużyłam za pomocą kółeczek:


Tak wygląda gotowa bransoletka:


A tak wygląda druga bransoletka, którą dzisiaj zrobiłam:


Dziękuję za uwagę :)
Miłego wieczoru

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka