Obserwatorzy

wtorek, 4 listopada 2014

Moje sposoby dbania o włosy

Witam, w dzisiejszym poście, chciałabym przedstawić Wam kilka moich sposobów dbania o włosy. Od zawsze marzyłam o długich i lśniących włosach, ale nie wiedziałam jak to osiągnąć. Wiadomo, że nie każdy sposób na zdrowe włosy jest uniwersalny i "działa" na wszystkie rodzaje włosów. Długo szukałam moich sposobów i oto one:

1) Często zmieniam szampony, ponieważ moje włosy bardzo szybko się przyzwyczajają, dlatego zazwyczaj kupuję 2 różne szampony i zamieniam je co kilka dni. Dzięki temu moje włosy nie mają szans, żeby przyzwyczaić się do jednego. To samo jeśli chodzi o odżywki, mam dwie ulubione, raz używam jednej, a innym razem drugiej.
2) Nie suszę, nie prostuję i nie kręcę. Chyba, że idę na imprezę, w święta lub gdy się bardzo spieszę. Te zabiegi strasznie niszczą włosy, przez co stają się łamliwe. Wolę, gdy moje włosy schną naturalnie, dlatego rzadko używam suszarki.
3) Ostatnio zaczęłam stosować preparat Lewitan Klik. Jego opis i działanie macie w linku :) Zauważyłam znaczną poprawę, moje włosy stały się miękkie i lśniące. Polecam :)
4) Zawsze mam związane włosy. Rozpuszczone zawsze mogą się nam o coś zaczepić, mogą się ocierać o paski od toreb, pasy w samochodzie, dlatego ja wolę je związywać. Dzięki temu nie są narażone na tarcie pasami w samochodzie lub paskami od torebek i nie łamią się.
5) Staram się często podcinać końcówki. Wiem, że końcówki do cebulek włosów mają się jak piernik do wiatraka, ale z porozdwajanymi końcówkami żadna fryzura nie wygląda super. Dlatego raz w miesiącu udaję się na obowiązkową wizytę u fryzjera i podcinam ten przysłowiowy "centymetr".

To moje sposoby na dbanie o włosy.
Pozdrawiam Was wszystkich i zapraszam na kolejne notki:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka